lördag 22 januari 2011

VIKINGATID!!

läser lillkillen om i skolan och det har vi här på Enebacken sa´ han ikväll...
och det har han rätt i.
Jag har "lånat" vatten från grannen för vår hydrofon till vattnet har pajat i eftermiddag......
tvättade händerna i snö gjorde vikingarna och det gör vi...
 typiskt är ju att allt som ska gå sönder gör det så klart när affärerna är stängda...
idag har jag nästan kunnat räkna hur många gånger jag tvättar händerna på en dag...
det blir så märkbart när det inte kommer något vatten ur kranen när man sätter på den...
kaffetörsten ska vi inte prata om, jag blev som barnen  som blir pinkenödiga så fort det inte går att gå på toan...
kaffe, jag måste få kaffe, det är 1 timme se´n jag drack...konstigt...

Ha det Gott Allihop!!
 och var rädda om ert vatten, man vet aldrig när man blir utan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar