fredag 14 januari 2011

HELG IGEN!!

fredag och dags att slänga ut julen...
jag tycker om julen men glad när den slängs ut och då får jag köpa mina älskade primula till köksbordet....
vet inte om dom får plats, bordet är ockuperat av Nisse och Sushi som vet
 att dom inte får vara på bordet...det spelar ingen roll hur mycket vatten jag sprutar
dom kommer tillbaka...

i helgen ska vi också göra fint i lillkillens rum, nytt skrivbord och nya gardiner...förmodligen väljer han blåvitt...ja..IFK:are.... 

 i morse sprang jag ut med kameran för det var så vacker sol uppgång...
den försvann innan jag hann ut igen...nu är det grått och snön hänger i luften...
från plus till minus på ett par timmar och då blev det så här...

Ha en Skön Helg Allihop!!

1 kommentar:

  1. Ja konstigt nog så ramlade hon inte ner anars är hon expert på att ramla ner når hon sover på någons mage, för när hon ska ändra ställning så prickar hon fel och ramlar av/utanför, men inte i går=)

    SvaraRadera