fredag 28 januari 2011

VÅRFINT!!

GLÖM DET!!

jag hade ju gjort så fint på borden och i fönstren efter jul och hade vårkänslor...
 icke sa´ nicke...
för  katterna tyckte  inte det...
Sushi på rumsbordet och Nisse på köksbordet när jag kom hem från tandläkaren idag...
på mina nya dukar!!!
 "när katterna är borta dansar råttorna på bordet" heter det ju men det gäller inte våra katter...

på tal om tandläkaren som jag INTE tycker om alls så var jag där och skulle laga ett hål idag trodde jag...
rotfyllningen från förra veckan hade misslyckats sa´ tandläkaren när jag kom dit..........
:(
så vi tar och fixar den med en gång för den är ingen känsel kvar i...
 FEL FEL FEL FEL...
satt hos tandläkaren 1 tim 10 minuter i onödan och hade ont som f*n... 
den blev inte färdig idag heller...........
så då var jag tvungen att ta en sväng till garnaffären...det var KUL...
en lite tunnare mössa ska det bli nu...
OCH jag hittade 2 fiiiina mönster till ett garn som legat och mognat i 2 år...tala om TUR...
jobbigt att bestämma vilken det ska bli av garnet...

önskar mig en smärtfri helg...
 och er alla
önskar jag en Trevlig och Lugn Helg!

2 kommentarer:

  1. Vilka livsnjutare de där katterna är, och vad ofta dom ligger på bodet nu för tiden =P

    Ja lite shopping funkar inbland när man haft en tuff dag =)

    SvaraRadera
  2. åh vilken fin mössa!! Den gula duken har jag i vitt som min mamma virkat till mig:))Tycker så synd om dig att behöva vara hos tandläkaren är själv så rädd för han:))

    SvaraRadera