söndag 8 augusti 2010

Å VALPAR Å VALPAR!!


Dessa underbara valpar överallt, dom gör mig sååå lycklig.
Rosita från Love-kullen var här i torsdags...
 ...hon är snart 7 månader och det var mycket spring i benen....
...lite vila och sedan mer spring...
 ...hon var jättelik mamma Tösen i huvudet men har kraftigare kropp.
Agnes och Rosita fann varandra och busade runt här...
...och den obligatoriska uppställningsbilden med alla dubbelhakorna på plats...
...jag är så glad när valparna kommer på besök!

Idag fick jag följa med Maria Pia till en av hennes kompisar
och pussa och lukta på en så´n där "äckligt" söt valp igen,
 ...denna gången en Basset pojke som är 9 veckor och heter Ulf...
...kolla benen!...
...Pussvirke eller hur?...
...han luktade så gott Anne!
...det luktar smörgåskrasse säger Maria Pia...
 han hade hamnat i Maria Pias väska och åkt med till Baggbo med henne om inte...
...han hade gått iväg hem själv när han blev varm i solen...
...naturen har fastnat på en del bilder...
...åh, vad alla flygfän jobbar hårt nu...
...kolla benen på denna...
...och ljuslyktorna följde med mig hem från affären idag...
...och ny orkidé till samlingen, tyckte om färgen... 

...måste också berätta att jag och Cherie blivit "mormor" idag,
Vilda har fött en mini sköldpadda i natt...hon är så lik Cherie som en gång "födde" en klase bananer och låg och värpte på dom när hon var skendräktig...
...vi kommer och tittar på barnbarnet nästa vecka...

Sov Gott Allihop!!

1 kommentar: