fredag 20 augusti 2010

AGNES, MIN AGNES!!

...åh, vad jag älskar dig...

...jag trodde allt Agnes lärt sig skulle vara bortglömt efter en lång sommar med koppel...
...men inte hade Agnes glömt bort något...
hon var klockren på alla moment vi tränat...
...här ser hon Nisse...
...och smyger närmare...
...jag plockade ett par liter kantareller och fotade ett bra ställe där dom var små,
någon hade försökt gömma dom..."mina kantareller" det stället har jag plockat på i 4 år...
 
...rapporterna om mycket lingon i Götaland stämmer, här är gott om lingon, det gäller bara att hitta dom.
...Igår var Gandalf från Love-kullen här, han är lik pappa Cosmo...
...det kommer mer bilder på både Gandalf och Maja...
...idag är det fredag...njut av helgen...

Ha det Gott Allihop!!

1 kommentar:

  1. haha första bilden gan vig ett gott skratt Kines-Agnes =)=)

    Ja men vi dyker upp någon helg snart mamma =)
    Fast i dag har jag ingen fantasi för mat så i kväll blir det pizza =D

    SvaraRadera