måndag 16 augusti 2010

KULTURKALAS!!

...men först!!
Aidamos Tullamore Dew / Tyra och matte Carin har varit i farten igen!
Denna gången bästa tik 3:a med CK och R-Cacib!!
...en bild från Borås i juli där Tyra blev Bästa tik, det kommer nog bilder från dagens tävling.
Grattis Carin och Tyra!

...å så var det kalaset som väder mässigt var ganska hyfsat, det kom ett par rejäla skurar men när vi var och kollade RIX fm festival så höll det upp och t.o.m solen tittade fram.
Jag stod långt bak i leden och därför blev det inga bilder från scenen där men jag har en bild på Erik Grönwall från ett annat uppträdande i Borås i juni...
jag ska gå med i hans fanklubb...snart pensionerad tant tycker att han är jätteduktig som artist och framförallt syns det att han tycker om det han gör...
Tänk! jag har sett honom 2 gånger i sommar :)
...i övrigt så var det väl som RIX fm är...låtarna som man hört 100-tals gånger...
...lillpojken ville gå en sväng och ta en glass så vi gick iväg...
...som riktiga turister, jag är i Götet kanske 2 gånger om året,
den ena gången är just kulturkalaset med barnen...
...jag vet inte ens vad allt heter... 
...men berömt är det...det nya hjulet...
...och fint är det när man inte behöver bo i smeten...
...engelskt porslin i ett av stånden...DET VAR FINT!!
...det var så mycket fint att jag inte kunde välja... 
...stående fågelhund...
...Maria Pia! här är den jag fotade till dig...ser du geten ?
...engelsk konfekt... :))
...lite inspiration från Panduros skyltfönster...
...och Cerveras fönster, den kostar bara 25.000:- he he...
någon som tycker om den tror jag... 
...och till sist en bild...
...det bästa idag...
...ett gäng som spelade trummor med en enorm spelglädje, mina fötter började göra hemska ofrivilliga rörelser, tonårstösen backade en bit ifrån mig...
...det var allt från kalaset idag...
Sov Gott Allihop!!

4 kommentarer:

  1. Grattis till Tyras nya framgångar!!
    Gillade de engelska muggarna med höns! Jättefina ;)

    SvaraRadera
  2. bilden efter spårvagnen det heter lejontrappan mamma =) och ja den fina för 25.000kr den gillar jag, hade inte tackat nej =)

    SvaraRadera
  3. Gratulerer til Tyra med kjempefine resultater igjen!

    SvaraRadera
  4. fina bilder som vanligt - och TACK för grattiset den stolta uppfödaren!!!
    /Carin & Tyra

    SvaraRadera