fredag 18 september 2009

"SNIGELPOST"

Det är länge sedan jag blev sååå glad för post, idag fick jag foton från en av de valpar som jag inte har träffat se´n jag sålde den, jag blev verkligen lycklig över att få se med egna ögon att den har det bra med sin nuvarande familj.

Maria Pia kommer på torsdag, det gör mig ännu lyckligare.


På torsdag börjar jag valpkurs med Agnes, det behövs, jag lovar, idag hoppade hon över kompostgallret ut från köket,hon kan gå ut genom ytterdörren för att kissa men så händer nå´t där uppe på kontoret och hon drar järnet runt i trädgården, Timon står på trappan och tittar,ruskar på huvudet (det gör han)och går in och lägger sig.
Inte en sekund tråkigt med Agnes i huset.

men... hon kan faktiskt stå still nå´n sekund åt gången och då blir det så här bra...

Ha en bra helg

1 kommentar: