tisdag 15 september 2009

LÄNGTAR EFTER "UNGEN" MIN

Jag vill inte klaga och jag vet att det är så att barn flyttar hemifrån...men det här är inte kul, jag längtar såååå mycket efter Maria Pia nu att jag försökte komma på hur jag kunde fått henne att åka hit redan denna helgen.
Inte ens bilen som väntar här kan locka hit henne, så ni förstår att det är kört, hon har flyttat ifrån morsan.Jag har ju egentligen haft perioder med "utskolning" när hon jobbade och när hon varit i Baggbo tidigare men nu är det tufft.

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det känns Annika, men man vänjer sig.....
    Fast jag har ju inte det så jobbigt som du.
    Sonen 3 km bort (lagom cykelavstånd) och Emma som bor i Knislinge dit är det 1 mil. Emma lämnar dessutom Moa här varje dag hon jobbar så vi träffas ofta.
    Jag tycker faktiskt lite synd om dig;))

    SvaraRadera