måndag 21 september 2009

EN VALP TILL

Vilken helg det blev,dagen efter jag fått "snigelpost" kom det mail från den sista av valparna som jag inte träffat.
Tacksam för att jag får veta hur "valparna" har det.
Jag har varit ute med kameran igen, vi bor verkligen "med naturen in på knuten" räven fastnade en dag, rådjuren som Jamppa fotat en annan dag.


Det är svårt för naturen nu,det är många årstider på en gång ute nu och växter måste ju bli alldeles snurriga med detta väder.

Barnen plockar blåklockor och jag fotar vissna växter

en del växter har bär....

...en del har frön....

...fuktigt på morgonen så det ser ut som om det regnat..
Tvillingarna har varit här i helgen, det var underbart att träffa dem igen, gud vad jag har längtat.
Torsdag eftermiddag hämtar vi Maria Pia från tåget, hon stannar till måndag.
Underbart att få "hem" henne, men jag får väl ha nummerlapp, det är trångt i hallen med 20 tassar som ska hälsa först.
På torsdag börjar valpkursen, det ska bli kul.
Lite längre fram startar klickerkurs, det ska jag gå med Eros.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder :)
    Har ni äntligen fått räven på bild vad kul :)
    Japp på torsdag kommer jag :D ska bli kul :)
    Ja 20tassar hjälp :)

    Antar lilla småssa inte e så mycket småssa längre? :)

    SvaraRadera
  2. HELT UNDERBARA BILDER!

    SvaraRadera