torsdag 11 oktober 2012

ROLIG DAG!!

 
 
för jag ska äntligen få resa till Cruft´s...
hundutställning som är den största i världen och går av stapeln i mars varje år i Birmingham...
bokad och klar är resan...
har beställt nytt pass idag...
 
 
kokat och torkat älglever till hundarna,
ugnsluckan har aldrig varit så ren som den är ikväll...  
 i det fina vädret var vi ute i skogen och sprang, ingen kamera där för jag plockade trattisar innan frosten tar allihop...
för det har den gjort med träden, löven "snöade" ner på marken...
Hjalmar och Elsa pausar lite...
gjort i ordning för utlandsresa i morgon med Agnes, ska på utställning och minikennelträff i Hamar/Norge...
 
ska bli så roligt  att träffa Agnes uppfödare Rigmor och Thomas...
och så klart Da Costa Vista hundar med ägare...
 
 
Jag har fått nytt jobb, som undersköterska fortfarande men inne på äldre boende,
ser fram emot detta med stor nyfikenhet och glädje, den gamla tanten duger fortfarande på arbetsmarknaden...
 
fotade den fina orkide´n  som luktar apelsin...                                      
i gruppen jag fick av Susanne slår en liten gullig blomma ut nu... 
Gardenian doftar och faktiskt så slår knoppar ut på den... 
gruppens orkide´... 
orkide´n igen... 
krysantemumen trivs också...
 
 och som avslutning en bild jag bad Maria Pia att få...
den här bilden är HÖST med alla sina vackra färger...
och vackra Tiger...
visst är han ljuvlig och fotot underbart...
 
Ha det Gott Allihop!!!
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar