onsdag 31 oktober 2012

INTENSIV HELG!!!

 
börjar med att visa den fina bakgrundsbilden här...
 i original...
den försökte jag få in här som hel bakgrundsbild ...
jag drog hela registret på alla språk med pe...jä...sa...
och fick ändå inte in den, Konstigt att det Inte hjälper att svära... 
 
blandat väder...
Viskan fotad i Rydal... 
en till... 
Liagärdet... 
Liagärdet...
MIN PLATS PÅ JORDEN!!!
fota inte när jag pissar... 
Agnes... 
Hjalmar...
 
i helgen var Maria Pia här på snabbvisit...
kamerapromenad med Maria Pia och Hjördis...
 


 
 

 
 
ÄPPLETJUVEN TAGEN PÅ BAR GÄRNING!!!
 
Elsa... 

 



hon lyckas få ner ett äpple...
 
 
Maja är här på semester...
en ekorre vågade sig in i trädgården...
sådan mor, sådan dotter...
Maja och Tösen... 
Elsa och Hjalmar har lite jobb i trädgården... 
Maja... 
Maja...
 
och jag packar för utställning igen,
denna gången i mycket trevligt sällskap och Agnes anmäld...
 
 
 
Ha det Gott Allihop!!!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar