onsdag 19 september 2012

LATA DAGAR!!


med ett otroligt omväxlande väder...
Hjördis smyger i regnets spår...
och gänget spanar vad jag gör med Hjördis...
och möter mig när jag kommer "hem"...
här är en som älskar att leka med hundarna...
Sushi får igång Elsa och Hjalmar direkt... 
vänta så kommer jag med... 
Sushi plirar med ögonen och säger alla gånger...
E´ni me`...
vi är redo... 
japp, Sushi är där uppe...
jag kan väl hoppa upp i trädet om jag inte kan klättra... 
passa du där så går jag runt...
 
det gick inte så bra att komma upp i trädet så nu ligger dom här jämte mig på golvet alla 6 efter att Hjalmar ätit upp en gipsängel, Elsa satt sig på Tösen så hon skrek och Cherie bäddat ner 7 "bäbisar"...
igår smet Cherie under lekstugan och bäddade, jag fick inte ut henne så hon fick vara "själv" hemma i 2 timmar när jag åkte till jobbet :(
 
Fire Valpar!!
Vi ses på lördag klockan 12
 
Ha det Gott Allihop!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar