lördag 1 september 2012

HELG IGEN!!!

 
 
vad veckorna går fort, redan september...
 
 
men så kan hundarna snart springa lösa utan att jag behöver få hjärtsnörp av oro...
ormarna går väl i ide och bärplockarna också för den delen, det stod två av den senare sorten i buskarna igår och alla hundarna började skälla...
dom gjorde väl i brallan, jag gjorde det nästan för jag trodde där stod en älg som dom gapade åt...
Eros är lycklig...
något...
jag hann ta ett par bilder innan jag fick koppla dom... 
Elsa... 
det blev skattjakt i trädgården i stället... 
Agnes...
 
det är lugna fina dagar med hundträning,
långa skogsrundor när inte bärplockarna stör oss,
jag stickar mössor och har köpt ett otroligt vackert garn som ska bli något riktigt fint till mig själv under hösten...
 
under hösten ska jag ställa ut Agnes en del,
 äntligen har jag min tid till det jag vill göra!!
ska gå kurs med Agnes...
har klippt av mitt långa hår... 
längtar efter valpträffarna...
 
den första 22 september klockan 12.00
för dom valparna
som föddes i februari i år- Fire -kullen...
 
och nästa den 6 oktober  klockan 12.00
med alla övriga valpar
 
Välkomna ska ni vara!!!
 
Ha det Gott Allihop!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar