lördag 25 augusti 2012

UTSTÄLLNING!!

 
med löfte om regnskurar, inte i Ljungskile i alla fall...
det var jättefint väder...
och kameran var så klart hemma för att inte bli våt...
 
nu regnar det här men jag hann ut och fota utställningsstjärnorna innan...
Elsa och Hjalmar som är 6 månader  är så jätteduktiga både i och utanför ringen...
hoppas det fortsätter så...
idag fick Hjalmar HP och blev BIM valp
Elsa fick också HP och blev 2.a tikvalp
jag älskar mina "bäbisar"!!
 
Agnes blev BIM med CK och CERT igen!!!
Agnes är lite skendräktig och deppar...
ändå gör hon sitt bästa i ringen, jag älskar min Agnes!!
 
jag släppte alla 3 lösa i gräset när vi var klara och dååååå...
jagade dom reda på var sin hare...
väl hemma med hararna fick dom fnatt...Agnes gick igång också...
kolla Elsa till höger... 
DEN haren är död nu...
får jag den... 
aj, ta haren dåååå...
stelnade mitt i leken för att... 
mamma Tösen fick fnatt och det är sällsynt... 
 
och Elsa lyckades fånga en gammal seg tupp till morbror Eros som blev så lycklig...
det var länge sedan Eros hade någon tupp och han talade minsann om för alla att det var hans tupp...
och gud nåde den...
Elsa försökte...
Agnes försökte...
för en kort sekund släppte han den för att kolla vad det tog åt Tösen i busken...
 
men efter 5 minuter kunde han inte hålla sig mer...
han dödade den pipande j***ln och som vanligt hade smarta Elsa koll på läget...
 smög in och hämtade ett avgnagt ben :)  
Elsa är Klok som få...
och Hjalmar "vann" haren...
 
när jag satt här och skrev kom Jamppa in,
han hade slängt ner några halvruttna potatisar med fina groddar i marken
dom tog sig och nu...
hade han plockat upp dom...
i bunken låg Barbapappa och Barbamamma...
 
Ha det gott Allihop!!
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar