fredag 24 augusti 2012

DJUR!!!!

 
har vi i alla di´former här på Enebacken...
jag gick ut med kameran idag för att fota lingon, jag har aldrig sett så mycket och tätt med lingon förut så jag skulle ju fota det...
så mycket... 
och så röda...meeeen...
jag såg bara massa ormar...hoppar... 
dom är så äckliga...hoppar igen... 
och farliga (hoppar)så jag vågar ju inte sticka ner händerna...
och plocka kantarellerna eller lingonen längre...
jag fotar högt upp i stället...
det är konstigt att ormfobin blir större och större, där jag gått med hundarna i många år kan jag inte tänka mig att gå så länge ormarna är där,
om man ser orm en gång ja men inte flera gånger på samma väg...
sover ormar på natten????
 
när jag kom hem så hjälpte Elsa till att muntra upp mig, såg att hon hystade omkring nå´t ute på gården och ropade på henne, Elsa är så duktig att hon släpper sin skatt i handen på mig ...
och jag...skreeeeeek...
reptiler ????
jag tror jag hoppat högt för ett år framöver och JAG LÄNGTAR verkligen efter vinter
NUUUUUUUU.....
 
 
 
Titta var ni sätter fötterna :)
 
Ha det gott Allihop!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar