tisdag 21 augusti 2012

ORM IGEN!!!


på kisserundan...
och det är huggorm
nääääääääää, jag fotade inte den...
Maria pia fotade denna hanen på samma ställe för två veckor sedan...
det är INTE kul när man får syn på dom...
tre hundar var lösa och ett par meter ifrån den :(
och tre hundar i koppel som jag inte kan släppa...
men med mycket god vilja och nerver av stål gick det bra denna gången också...
det är ju vår bilfria väg och jag är inte villig att ge mig för ormarna men men...
å vädret bråkar också...
i går morse såg himlen så´n här ut och vi trodde att det skulle bli en tromb men det blev bara åska och dunder av det...


ett par timmar efter satt vi och solade...
i trädgården och jag som satte mig i hammocken utan att titta blev getingstucken i ryggen...
tog småttingarna och åkte till skogs... 

vad dom njöt...
Hjalmar...
Hjalmar...
 Elsa är lik mormor Cherie...
Sushi och Hjalmar...
Elsa och Hjalmar...
 Hjalmar...
Elsa...

KUSINTRÄFFEN FÅR EN EGEN BLOGG!!
som kommer snart...


Ha det Gott Allihop!!





1 kommentar:

  1. Hoppas du mår bra efter getingsticket!!
    Härliga bilder och roligt att se hur småttingarna växer!
    Kram!!

    SvaraRadera