tisdag 14 september 2010

HÖSTPREMIÄR!!

...det måste det ju vara idag,det har regnat hela dagen...
men det gjorde inte så mycket...
idag har jag suttit i möten hela dagen med båda GLADA och allvarliga stunder...

...inga foton från höstvädret idag, jag skyller på att kameran blir blöt...
men egentligen vill jag inte se eländet på bild...

...så då blir det istället en underbar bild på Tyra och Carin som var nere i Sofiero i helgen
 och blev Bästa Tik 2:a med R-Cacib
Gratulerar Carin till ett fantastiskt utställningsår resultatmässigt och även i lydnad,
Tyra går alltid lös med matte
( lydnadstävlingar nästa år kanske)

på samma utställning var också Love-kullens pappa Cosmo, han blev BIR och  BIG 3:a
GRATTIS Anders!!

TUSEN TACK ANNE!
Fotona är underbara!

GRATTIS också till Lise-Lotte och Bella som blev BIM!!

På lördag har vi Valpträff  för Love-kullens valpar,
 det ska bli så mysigt att träffa valparna som är 8 månader redan 
dom "stora" träffas om några veckor


Ha det Gott Allihop!!

1 kommentar:

  1. tack för min älskade tyra.
    Hon skickar pussar till hela aidamos-flocken!
    KRamar från mig!

    SvaraRadera