söndag 15 juli 2012

JORDGUBBAR!!

har vi plockat och kokat sylt av...
nästan 10 kg gubbar... 
vi lämnade en burk till våra goa grannar som alltid ställer upp för oss...
jag är sååå avundsjuk på deras fina höns... 
och tuppar... 
en snygging... 
här kommer Inger tillbaka med burken och hela flocken springer efter henne, det ser så mysigt ut...
egentligen skulle jag fota kycklingar men hönsmor ville inte att jag skulle göra det idag...

Maria Pia kom idag och ska stanna 4 veckor,
jaaa självklart njuter jag...

Telefonsamtal och rapport om Aidamos valp i utställningsringen,
Inofficiell utställning där Gerds lilla Zerina blev BIR valp med jättefin kritik
och jag fick foton också...
Zerina 5 månader... 


Tusen Tack Gerd och fotografen Lena!

Ha det Gott Allihop!!


1 kommentar:

  1. Hej
    Det ser ut som om ni har det bra!! Härligt med jordgubbarna! Vi har också plockat en del har ju stora odlingar nästgårds!
    Fin Zerina är <3
    Kram på er!!

    SvaraRadera