söndag 2 januari 2011

VÄLKOMMEN 2011 !!

och vilket år det ska bli!!

igår droppade det från lekstugetaket...
idag surrade första flugan i köksfönstret
och det blev inte mörkt ute före 4...

Året i år ska bli spännande...
vi hoppas få igång vår länge planerade tillbyggnad av huset...

Valpkull planeras under året...
med Tösen och ...

jag har hittat tillbaka till min älskade stickning och är så glad att det blivit populärt igen...
det finns så otroligt mycket fina garner...
ni som känner mig sen tidigare vet att jag alltid hade minst 5 stickprojekt i mina korgar...
 och jag hoppas att jag får jobb mer än en dag i veckan...

Lycka Till Alla med vad ni än planerar under året!!


1 kommentar:

  1. Hoppas att alt blir uppfylld så som ni har planerad, Annika
    ett bra 2011 önskar jag dig
    Kram

    SvaraRadera