fredag 24 september 2010

LÅNGLEDIG!!

...barnen har studiedag  så jag sov länge idag...

...dom stora är på vift hela helgen, så det är bara lillkillen hemma... 
så bra har det aldrig stämt någon gång, jag vaknade genomsnörvlig i morse,
ingen feber men snabeln full av snor...jaaa...snabel för jag kallas elefant när jag snyter mig för det låter MYCKET...och jag har varit frisk se´n vi köpte Agnes... titta här så ser ni varför jag vet det...
...hon snurrar huv´et  ur led när jag snyter mig...

...tidigare i veckan var jag ute en sväng, det har varit gott väder hos oss
 nästan hela veckan...idag har vi 17 grader 
...det syns väl på Tösen att det är gott i solen,
hon vet precis när jag tar foton på henne...
...så vacker min Tösa... 
...en så´n där misslyckad bild igen som jag älskar...
...den här har jag glömt att sätta in, min mamma bakar sveriges godaste bullar,
Timon sitter alltid på pass och väntar tills första bullarna svalnat...
...det ska inte vara några hår i bullarna så hon stänger alltid in sig i köket tills bullarna är klara...

Ha det Gott Allihop!!   



4 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder på Tösen!! Vilka långa öron hon har!!! Förr hade du ju jätte kortklippta öron på hundarna. Jag älskar de långa öronen!!
    Fast just nu är Bellas lite klippta, jag får ånger var gång jag tittar på dom ;)

    SvaraRadera
  2. haha klockren bild på Agnes men ännu mer klockren är den när dom väntar/eller får bulle av mommo genom grinden =P

    SvaraRadera
  3. Vad vacker tösen är,nu se hon ut som en riktig Lady.
    Hon passar i den långa öronen.
    Känner lukten i näsan från dem fina bullarna.
    Kram Inga

    SvaraRadera
  4. Så söt tösen e! Man ser verkligen att det är Lesters syster ;)

    SvaraRadera