tisdag 26 februari 2013

PÅ JAKT EFTER VÅREN!!!

 
har jag varit denna underbara lediga soliga dag...




 

varg... 
åh, det låter... 
det börjar komma... 

 
dripp...
dropp...
 
 


 


 
den är här, jag lovar...

 


det är tuffa tider för både tikar och hanar i huset,
både Agnes och Cherie löper och bodde i köket tills  igår...

 min "bäbis" Hjalmar som lekte houdini och lyckades ta sig in i köket
i går morse var på väg att lyckas med det förbjudna...

nu är Agnes ledsen som måste flytta ifrån husses goa säng...
Eros bor i datarummet för han juckar på allt och alla...
det är synd om dom men tack och lov är det över snart...

Ha det Gott Allihop!!!
 

3 kommentarer:

  1. Agnes får gärna komma till mig <3

    SvaraRadera
  2. Fiska kan också komma mina damer <3

    SvaraRadera
  3. Jag kan ta Eloos till mig !!!


    / Pia

    SvaraRadera