torsdag 19 juli 2012

FÅR MYCKET GJORT!!

när det bara regnar och stormar kallt på dagarna,
jag har haft MÖSSA på mig i två dagar när jag varit ute :/
Maria Pia är ju här, minst en gång om dagen har det blivit långpromenad...
enligt ordination för min del...
och jag cyklar med Agnes 5-6 gånger i veckan...
hundarna njuter...
småttingarna lite avvaktande när vi går och möter Eros och Maria Pia... 
 
här syns min mössa och alla dubbelhakor
men det var Elsa som fotades he he...
Elsa 5 månader...
en halvbra på Hjalmar som inte gillar att ställas upp... 
Elsa... 
Elsa... 
Elsa och Hjalmar precis innan stora buset startar...
ta inte min boll... 
vi har faktiskt haft lite sooool också... 
Elsa...
som finns på många många bilder,
hon är verkligen en linslus som stelnar i underbara poser... 
en till på Elsa... 
Hjalmar och husse... 
kärlek... 
å så kommer Tösen och Elsa för att gosa också...
Maria Pia och Hjalmar... 
alla blir lyckliga när Maria Pia är hemma, detta är nästan unikt... 
att både Nisse och Sushi är med på samma bild,
dom älskar inte varandra men när hon är här så... 
Hjalmar observerar att det kommer någon... 
spännande... 
där är dom... 
vågar jag gå dit... 
om Maria Pia vågar så är det nog inte farligt... 
åh, vad kul... 
det kom en liten skrutt som precis lärt sig gå... 
Hjalmar...

Hjalmar...
min nya glöggmugg som "bara" rymmer en 75:a glögg
:) därmed inte sagt att den ska nyttjas till det...
just idag är det broccolisoppa med rökt skinka i...
köpt på Indiska, jag visar den andra en annan dag...

Ha det Gott Allihop!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar