tisdag 29 maj 2012

MINITRÄFF!!

idag har vi haft finfrämmat....

men vi börjar med det obligatoriska hämta valpfotot...
som Jamppa fick ta för han levererade Torsten till Tina...
och nu...
Gerd gosar med Hjalmar
fyra av sex valpar...
fem av sex...
nästan alla på samma bild...
Agnes drar igång gänget...
Zerina som bor hos Gerd i Högsby...
Zorro som fortfarande vill flytta...
 fast jag får det tuffare och tuffare i mitt beslut för Zorro är så jättegosig och lyhörd,
han kommer först av dom på inkallning...
morbror Eros tröttnade på valparna och grävde ner sig under lekstugan till stor förvåning för både mig och Torsten som undrar vad det är under stugan, jag var förvånad för Eros har aldrig varit där och vi fick faktiskt göra viss utgrävning innan den store lufsen fick ålat sig ut, han skällde på mig precis som om det var mitt fel att han satt fast där...
Torstens matte Tina har fått hela flocken i famnen, "lyxgos" kallas det...
leker runt i ring...
Elsa...
nu kommer det någon mer...
det är Torstens matte Tina...
Agnes jagad... 
två killar...
Eros övervakar "ongarna"
Zindra...
Zindra...
Zerina...
allmänt studs...
Ha det Gott Allihop!!

1 kommentar:

  1. Annika, den där killen du har kvar ser ju ut precis som min Lennon! Akta dig, man blir så kär i dom så det är inte klokt.......
    Alla, precis alla blir förälskade i vår nallebjörn och jag inbillar mig fortfarande att han kan få flytta när rätt person dyker upp. Vi får se kraven är HÖGA på den personen ;)

    SvaraRadera