fredag 30 december 2011

SISTA TIMMARNA PÅ 2011!!

och det är med blandade känslor jag tar emot 2012...
en gammal Timon som inte mår bra och Tösen parad....

...önskar ju att Timon ska få vara med oss länge än men vet att det är "lånetid" sedan 1 år tillbaka...
Timon är orolig på nätterna och både ser och hör illa vilket gör att han som är sååå rädd för åskan misstolkar ljud och ljus, än så länge har han inte tappat bort sig ute men...
Maria Pia fotade ... 
en till....
min mamma och Timon, mitt hjärta brister av bara tanken att dom inte skulle finnas med mig...

Tack Inger Herbertsson och Inga Seiboth för att ni ställde upp för oss...
Aidamos önskar Gott Nytt År !!


2 kommentarer:

  1. Jag måste nog komma hem till nästa helg, jag vill se så mycket av Timon jag bara kan =)

    SvaraRadera
  2. Kjære Annika og Co. Ønsker dere et riktig godt nytt år 2012. Minnene lever for evig, man får ta godt vare på sine kjære så lenge man kan. Håper vi ses i løpet av det kommende året. Takk for det gamle :-)
    Klem fra Rigmor.

    SvaraRadera