torsdag 20 oktober 2011

DET GÅR FRAMÅT!!

...med kattungarna...

glest med blogg för jag sitter i stugan hos dom varje dag och kväll i timmar för att vänja dom...
...äter när jag är där gör dom men kommer inte åt mitt håll, gömmer sig inte hela tiden bakom soffan...
det tycker jag är stora framsteg, önskar bara jag kunde komma iväg till veterinär med dom... 
...för att se så dom är friska och vaccinera dom...
...sol ute... 
...visst är dom söta...
...jag har ropat in blixt till microbjektivet från tradera och det kom idag...
ska bli spännande att se hur det funkar...
...en bild...

det kommer fler i helgen...


Ha det Gott Allihop!!

2 kommentarer:

  1. Här har jag kikat runt..
    Finfina bilder, blommor, katter och vackra hundar..;)
    Tack för titten!

    SvaraRadera
  2. Så fina kattungar du adopterat....Jätte söta :o))


    MVH/Jaqueline

    SvaraRadera