onsdag 11 maj 2011

EN 55:A OCH EN 25:A !

...så nu är jag 55 år och dottern Maria Pia 25...
i fredags åkte vi till Baggbo för att fira...
en underbar helg med sommarvärme, Rättviks marknad och grillad mat...
 
 två favoriter på marknaden...
 så vackert vid Siljan...
 
Maria Pia och min mamma...                 Mamma och jag.............
snön låg kvar i skidbacken... 
 väg-gris i Dalarna...
 mina fina presenter...
 grillen...
 hotellfrukosten i Baggbo...
Maria Pias present från oss...
Per-Erik har gjort grönsakslandet färdigt...
nu ska det bara planteras...
åh, en ny toalett...
Tiger älskar den...
Maria Pias och Per-Eriks katter...här Tiger...
här Bacon...
å´här min kompis Smuts...

Tack för en helmysig minisemester
Maria Pia och Per-Erik!!






  

2 kommentarer:

  1. Tack för att ni kom =)
    Hade gärna sett att ni stannat längre=)

    Håll alla tummar & tår att jag e ledig kring kristihimmerlfärds elelr vad de heter & nationaldagen, så vi kan komma på "lång ledigt" pusss

    SvaraRadera
  2. Grattis på era födelsedagar! Så härligt ni haft det.
    Kram!!

    SvaraRadera