fredag 11 februari 2011

BAKSLAG!!

...blev det idag när det först var Vår ute och nu är det snöstorm...
jag var och köpte primula till mitt nya fina krukset som jag fyndade i Ullared...
vi har haft bedrövligt väder sista 3 veckorna med is överallt 
och jag har inte vågat släppa dom värsta monstren lösa (Agnes och Eros)
Agnes har gjort bredsida några gånger då jag trott att hon slagit ihjäl sig...med koppelpromenader går det inte att träna mer än "stanna"...det behövs ju det med men inte varje dag...

...jag ger mig, nu får VÅREN komma... 

tycker Agnes också...

...jag har jobbat hela veckan och vi har en ny "mamma" i huset...
maten har stått på bordet varje dag när jag kommit hem...LYX
nu ser jag vad lite tid det blir över till DATA och STICKNING när jag jobbar...
men ut med den nya kameran ska jag i alla fall...
...våren kommer nog ...snart...

Ha det Gott Allihop!!


1 kommentar:

  1. Jajjemen en blivande systemkamera det kan göra vem som hellst på gott humör speciellt mig eftersom jag strävat efter en egen några år nu =)
    Lite kul att få köpt den utav er och att jag redan e lite van vid den =)
    ska bli kul=)

    Ja min tanke var väl att åka ner & hälsa på plus hämta den på samma gång, men vet inte alls när ekonomin tillåter en Kinna resa.... =( vi får se =)
    puss

    SvaraRadera