lördag 3 juli 2010

DENNA GÅNGEN VAR JAG ÄNTLIGEN MED SJÄLV!!

...Tyra blev idag BIM i Borås på SKK:s nationella...
OCH JAG VAR DÄR...

...i 30 graders värme var det en bedrift att överhuvudtaget orka gå...men......ekipaget här travar runt i en våldsam fart och snyggt är det som vanligt...och det höll domaren också med om...CK och bästa tik......uppställda för BIR...jag trodde en stund att Tyras jättefina rörelser skulle ta hem det......faktiskt ett varv till innan domaren bestämde att "Melvin" skulle bli BIR idag...GRATTIS till Melvins ägare... ...GRATTIS TILL MINA FINA FLICKOR!!
...sedan var det Agnes...lilla grisen som höglöpte och varmt var det ju...
...att Carin orkade i denna värmen......men det gick bra...1:a junkl. med HP...kolla Agnes blick...

...denna gången kom vi på utställning i alla fall...när min bil gick sönder fick vi bogsera hem den utan att ha varit i Malmö...när Carins bil gick sönder idag så kunde hon nästan gå till utställningen...vi hoppas bilen står kvar i morgon när den ska transporteras hem till Falköping...trevligt med nattgäster i huset...

...vi tog upp en flaska rosa Champagne/mousserande för att fira men den glömde vi av tills nu när det är läggdags...
...i morgon ska jag och husets tjejer jobba som funktionärer på utställningen...

God Natt Allihop!!

6 kommentarer:

  1. Än en gång ett jätte grattis till dina flickor,det se verkligen fantastisk ut när Karin springer med dina älsklingar och detta i den värmen jag nästan smälte bort.
    Kram och god natt

    SvaraRadera
  2. Grattis Annika, lyckan du känner delar jag det vet du!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. TACK TACK TACK FÖR ALLT!!! SÅ UNDERBART ATT VI FICK DELA DENNA UPPLVELSE!!
    PUSS & KRAM /CARIN & TYRA

    SvaraRadera
  4. Gratulerer så mye til flotte resultater! Flinke jenter, alle sammen!!!
    Stor klem :-)

    SvaraRadera
  5. Grattis till framgångarna !!

    Kram Pia och Ninja

    SvaraRadera